nattajobb

Jag och Palomo jobbar inatt, o vi jobbar jäärnet ;) haha. nää. men jag och D har nyss gått andra ronden, Palomo vill nog mest hem ;) men det har varit rätt lugnt inatt ändå. Nu är det bara det värsta kvar vill jag lova! 3-5 aah egentligen fram till 7 är värst! dock sitter jag just nu på en trästol så de funkar ;)
sugen på nått har ja dessutom vare hela natten. . men nu har ja nyss klämt i mig några smörgåsar , så hoppas de duger för ett tag ;)

med hästarna går det bara bra :) har ju inte skrivit på ett tag om man säger så..
Figge har fått ny medryttare, igen. men den här gången känns de bra, hoppas hon stannar!
matchar varandra väldigt bra gör dom :) så nu är det lite igångsättning av honom som gäller. F & figge hoppade i lördags. Det var en kall och solig dag. Figge har ju såå jävla mkt päls så han blev lite svett ;) Hoppningen gick sådär, figge såg lite lat och loj ut o slog i från o till, när vi kom upp till 90 hoppade han snyggare iaf, men bakbenen va inte alltid med ;) men men , han är ju lite urform;) härom veckan hoppade han ju 1,1m utan problem :) Efter lördagens pass fick han komma in iaf ett par timmar med 2 fleecetäcken på sig o torka innan ja borstade av honom o släppte ut honom :) (osamanhängande text? jaa litee.)

Falcon är tanken att ja nu ska kunna lägga lite extra tid på nu när F har figge åtminstone 2 dagar i veckan :) o vi tar de rätt lugnt :) försöker hitta formen o inte bara ligga på som han gärna gör, o taktar o har sig.. Det ger sig väll de me nångång kanske : ) känner att man skulle vilja kunna åka in till ridhuset lite mer , men får vänta tills ja fått tag i en gummimatta att lägga i transporten för broddarna får jag ju inte av.. Hoppas dock på att farbror har en bit över sen han la in i sin transport åtminstone så att det räcker till ena sidan (o lite extra fram o åt sidan). Vi får väll se:)

Ska se om jag inte kan förbereda lite tidsinställda inlägg ;)
och nån gång ska ni även få se lite bilder ;)
tjao!

Over and Out.


Kommentarer!

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback