morgonmys.

godmorgon!
igår åkte jag till min kusin o bästa vän Sofia för att umgås lite på kvällskvisten!
Satt hemma o kolla på beck när hon ringde o tjata :) så hinkade ja i mig kaffe o fick en liten koffeinchock tror ja, haha. så hade inte ro i kroppen o sitta hemma! De va gott att få komma hem till henne o träffa henne o lilla beeeeebilyy i magen :) så vi tjata o kolla på CSI, slutade me att ja sov där ;) men pappa va ju tvungen till o ha sin bil på morgonen så fick vackert gå upp vid 6 o åka hem ;) väl hemma nu i morse så satte ja på kaffe o gick ut med hundarna på promenad, G O T T. kom hem för en halvtimme så nu har ja hunnit käka frukost , delade upp 2 apelsiner o de hade ja nog inte behövt, för va inte så sugen ;) men får väll stoppa ner i en påse o ta me till stallet sen eller så ;) 
ska ta migfan börja sätta klockan på ringning o gå upp tidigt :) GUD va gott de va! har ju varit hemma i 3 veckor o man blir ju för fan depp.. (vilket ja annars blir på hösten också, så att gå hemma är ingen bra kombo..) meeen, ja reser på mig om o om igen, o till slut, jaa. då känns de ganska bra. därför längtar ja efter snö o vinter. ja älskar hösten i sig, men det är helt enkelt inte bra för mitt psyke ;)  dessutom är de inte bra för mig o gå hemma för de får man inga pengar för;) så ska ta o ringa runt lite de ja vågar nu på fm om extrajobb åtmnstone! har lagt in räkningarna som kommit hittills.. o ja . de blir inte mångra kronorna över när ja räknat! :( (har lagt in 2 avbetalningar på transport+ lagt in 2000 till jan hyran). Men hoppas ja kan få jobba lite nu på slutklämmen av mån!! hästförsäkringen kom lagomt lägligt nu också :( nu är dom relativt billiga, men de blir lite pengar när man vill betala halvårsvis..
äh! nog med bekymmer!!! ta tag i problemen istället!! :D

Tänkte ja skulle göra en liten presentation om mig o mina djur i varsina inlägg :) har även en HEL del bilder ja behvöver få in ;)

Idag har Antonia Figge, så ska faktiskt ta mig ut med Falcon! vart dåligt den här veckan. o de suuuger, men som sagt inspirationen försvinner helt enkelt allt som ofta! försöker ta en dag i taget bara :)

Nu ska ja försöka göra lite annat iallafall! :)

c yaaaa,
(ni är väldigt dåliga på att kommentera ni som är här;))

Over and Out.



hjärta.


Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Anonym

Jag kommenterar titt som tätt;)

Ska sofia ha bebis?SKOJ!!!!

Snart blir det lite fest här hemma, jag fyller upp en tunna med is,öl,cider så det behöver du iaf inte tänka på, pengamässigt;)

Hoppas du får lite jobb snart,alltid skönt med pengar!!!kram på dig

2011-11-21 @ 17:34:49

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback