hejhej!

haaaalloooj!
har fått hem min nya laddare till datorn, så nu kan ja försöka föra över lite bilder osv :)
våran programridning då..
red rm 1 o på framridningen så kändes han totalt ofokuserad på mig , men blev bättre allteftersom!
inne i ridhuset så va han jättelugn förutom just läktaren, för den va intressant o kika u´pp på o se va dom däruppe gjorde ;) han slappnade av riktigt bra vissa sträckor. slutade med 69% o godkänd ritt, så fick alltså med oss en liten rosett hem! skoj!! Va riktigt roligt , för de va inget ja förväntat mig utav dagen! jättenöjd iallafall, alltid en bra början för oss ! malin hade såklart ändrat bildformatet dagen till äran på min nya kamera så ni får lite andra bilder ja tagit idag ;)
Men de kommer finfina bilder så småningom!! :)



Älskade stallet



fina Falcon!



tittut!



-Du matte.. du har nått här i håret!



-Heej Matte! de här täcket va uuursköönt.



inte riktigt va ja tänkt mig, men ganska härlig bild ändå på Leila :)



min gosesnoooss <3

ni fick er en liten uppdatering iallafall ; ) meen, jumer ni kommeterar desto mer skriver jag ;))
(har världens mensvärk så orkar fan inte mer nu.. haha)

Over and Out.

Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Mysan Carlsson

Hej!

Min mamma har också en häst som jag rider lite då och då :)

Jag varierar väldigt mycket, men jag är väll mest inriktad på western (egentligen, haha)



Tack :)

2011-11-17 @ 06:26:50
Bloggadress: http://mysancarlsson.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback