god förmiddag

yes!! här har ni mig igen .
har precis käkat frulle med min käre lillebror Bastian. han åt enbart ägg, o ja äggsmörgås. nu sitter ja o njuter av vad morgonkaffet har att erbjuda. Tänkte ja skulle försöka ta mig i kragen o va flitig idag. Vi har nämligen inte ett berg av tvätt, vi har två. men en tvätt är inslängd, ska ja bara masa mig ner o hämta den torra rena tvätten o lägga in där det ska va. ni förstår , Motivation. är ett ord som försvunnit framför mina fötter den senaste tiden, men nu känns det som att jag kan vara påväg tillbaka!
Idag blir det kycklinggryta med ris, bastian äter dock inte rid tydligen så han får makaroner till istället.
Efter att vi käkat tänkte ja att ja skulle dra mig ut till stallet fortast möjligt för att slippa va där när de bara är mörkt.

just det! jag ska bli säfflebo om 2 månader för er som inte är vän me mig på fb ;) känns spännande, det är ju dock bara 2 mil hemifrån ;) men känns lagomt, också slipper ja flytta hästarna, för det gör ja inte gärna vill ja lova! buxbol känns som mitt andra hem, vi kommer bra överens alla i stallet o hjälps åt. det är 4½ år sen ja flyttade dit. Herregud , haha. tiden den går :) nejmen, säffle . Det blir bra det. hoppas jag. det blir nog inte så långvarigt men gott att komma från stan o få eget igen. Hyrde ju o bodde i mamma o pappas andra hus i nästan två år innan mamma & pappa gick isär, o då föll de sig naturligt att pappa flyttade in. o det är inte alltid de enklaste med två stycken med rejält humör under ett alldeles för litet tak ;)

Annars beställde ja hem julklappar till emma,maria och stefan igår. va kan ja ju inte säga. men det blir nog bra :)
också beställde ja hem entill parfym till mig ;) kan varmt rekomendera Parfym.se - märkesparfymer till grymt bra pris! Blev en Christina Aguilera  , va den nu heter. den rosa iaf. den har ja haft förut , så den vet ja att ja tycker om ;) blev en 100ml för 299:- (butikspris ca 600:-)  

Nu kan ja tyvärr inte sitta här mer för tillfället o dela med er om mitt intressanta liv ;) haha.

c ya!


Snygga som få, behöver ja säga att ja sitter i mitten ? ;)
Kära lilla Bonnie, världens bästa lilla gatukorsning ( ni ser väll att det är ungefär 50% schäfer i henne ? ;)) vi fick ta bort henne för drygt 2 år sen, 16 år gammal. Det tycker ja är en respektabel ålder för en hund!
Älskar o saknar dig gumman

Over and Out.

 


Kommentarer!
Kommentaren är postad av: määrry pärry

god kväll!



Har också beställt parfymer...Jag tog Dolce gabbana´s "Light blue" denna gången som en vardagsparfym:)

Leo fick en ny Boss "Dark Blue".....de är snabba som fasen!!!

2011-11-03 @ 17:46:07

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback