... Y E A Y

Människor gör misstag hela tiden. och vad spelar det för roll egentligen? vad gör det man gör på fyllan för roll ? är han din? det visste jag inte.. fel kan jag väll hålla med om att det var. men om jag inte visste att det skulle komma ut? herregud. så dum är jag väll ändå inte. men det va ju under en tid då inte du hörde av dig iallafall eller verkade bry dig om vad jag gjorde. om jag va ensam eller inte. |-) har du inte gjort detsamma själv som han gjort? fast du mer seriöst ? välkommen till verkligheten.

men så länge det inte uppfyller dina drömmar och krav så bryter helvetet löst. och så fort någon annan reagerar på dig. ja då är det bara löjligt. tänk tänk tänk. .

men vet du , du är löjlig, jag är löjlig. och framförallt är det här löjligt. Bryr mig liksom inte mer.
baaaaaaaj

Over and Out.

Kommentarer!

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback