promenad va planerad, men

mitt hår är rätt blött . . dålig idé, men va tvungen att duscha. får bli en liten sväng med Palomo ikväll istället. Love.
Ska ta och städa, jaa. jag har lyckats stöka till i min lya igen.. mest kläder som ligger framme, men ändå! :P sen efter det blir det eclipse och efter det blir det tidig säng. eller jaa. iaf till 9 har jag tänkt . börjar inte förrän 9 imon men då kanske jag vaknar i tid ;) snoozade imorse och måste råkat stänga av alarmet, så vaknade 40 min innan jag började.. (morgontrafik i gbg, alltså måste jag åka ca 20 min innan jag börjar för att ta mig 7 km, är inte så farligt ändå,men iallafall;)) också skulle jag ju sätta på mig kläder, ut med palomo och borsta tänderna. Palomo fick dock vänta tills vi kom till skolan. där gick jag en snabbis med honom och sen in i bilen med honom. som sagt, lite körigt ;) hah. och jag va så jäkla kissnödig imorse också, trodde där ett tag att jag skulle kissa ner mig. (har ju bara toa inne på kontoret.. )
Hann ivilket fall som  helst till skolan : )

Annars idag har jag suttit här och duschat förstås. meningslösa dagar.. kunde ju vart ut en långpromenad med Palomo, men det va verkligen dags för mig att duscha. kände mig rätt ofräsch idag på skolan... d:

Pratat med Malin nu också, hon skulle rida Figge en liten sväng :) Erica skulle rida Falcon kom vi överens om tidigare idag! vet inte hur det gått , men hoppas på att han vare snäll ;) Erica är ju lugn och duktig så det är säkert inga problem!

Ska se om jag kan få ut en ny lapp om medryttare till Falcon. 1-2 dagar iveckan vore kanon. !
Men vill ju inte ha vem som helst till honom direkt..

Till helgen blir det som sagt finserud och jag är taggad! yeay!
Hoppas på att paddocken snart tinar upp också : ) Vore himlans bra!
och även vägarna så man kan rida ut igen ordentligt med nordsvensken!



Förövrigt är det år sen igår jag började med det här.. såhär kunde det alltså se ut i min bil innan jag fick ett större färdmedel. ganska bra jobbat och packat där av mig ;) Har fått kört lite vattenprover (andra prover är också med) nu förra veckan när jag va här nere :) skoj! men märks ju att det är liiite enklare nu när den utgår från gbg och inte åmål ;) men jag är inte avundsjuk på hennes jobb ;) blev ju tillfrågad om att fortsätta nere i gbg , men pga hästar och hund så tackade jag nej. och jag va sjukt trött på att köra drygt 1500-2000 mil i månaden.



Min Finfine Nordsvensk. kärlek på han!



& min snälla finaste Figge när vi va på mammas jobb, äldreboende i Åmål och hälsade på. han bara stod och njöt av uppmärksamheten! smack!*

 



Världens finaste ..



Naturligtvis var min hyperelaka mördarhund Palomo med också ;)
nej då, snällare hund får man leta efter! Bonnie då, men hon finns ju tyvärr inte.
Kärlek 1000ggr om . <3

Over and Out.

Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Bella Manson - Kom ihåg namnet

Har inte era vägar och ridbanor tinat än!? Det har dom här vilket är jätteskönt ^^

2011-03-16 @ 20:04:00
Bloggadress: http://bellamanson.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Fredrika Källström

Jättesöt hund, vad är det för ras? :D



Kram

2011-03-16 @ 21:10:27
Bloggadress: http://tavlingsduon.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Ronja&Sofia

Kika in på vår nystartade hästblogg!

2011-03-16 @ 21:32:50
Bloggadress: http://dressyrtjejerna.webblogg.se/
Kommentaren är postad av: Louise

Söt hund!

2011-03-17 @ 10:26:28
Bloggadress: http://wizy.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Fredrika Källström

SV; jaa, så jäkla cool! :D måste bara fråga om han dregglar mycket? haha, lite konstif fråga kanske, men jag skulle kunna skaffa en såndär, så grymt söt!



kram

2011-03-17 @ 10:50:31
Bloggadress: http://tavlingsduon.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Louise

Sv: Nej, jag har ingen egen häst. Jag rider inte, men jag gjorde det ett tag. ^^

2011-03-17 @ 15:24:40
Bloggadress: http://wizy.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback