åååååååååååååååååååååååka pendeltåg

nää. positivt vare vare vare!
sitter i gbg och har väll ingen större blogglust nu heller. men mitt humör är desto bättre!
Igår åkte jag till gbg med Palomo. Kom iväg sent pga att jag sov dåligt natten innan. menmen. Skulle egentligen ha jobbat på terminalen men va ju inte helt 100 som sagt. . men idag har vi varit på studiebesök också har jag jobbat! så idag har det varit lite ensamt för Palomo. Men resten av veckan är det han och jag . <3 och skolan förstås.. men nu är det bara att kämpa på !

Till helgen ska vi in till ridskolan är tänkt o rida. Magge, Falcon och Roze är det som får åka in tror jag bestämt :)
Hoppas på att det inte blir krångel från Falcons sida med transporten, han har ju halkat lite när han när jag tränat och va iväg med honom sist, så blev väll lite skeptiskt till det. men det gick helt ok sist gång vi lasttränade. :) han är allt härlig min nordsvensk! <3 Vi får se vad det är för väder helt enkelt :)  också får vi hoppas Roze vill åka med också, hon har ju inte heller åkt så mkt men va jätte duktig när vi va iväg sist! Lastar dom 2 med repgrimma så man har mer att ta i , så dom även känner eftergift direkt när dom gjort rätt. kan tacka Irmeli för att jag överhuvudtaget orkade lasta Falcon 4½ timme när vi hämtade honom. mitt hjärtegryn <3
Vi har tänkt att hoppa iallafall. Falcon får man väll se vad det blir för hoppning med ;) nått kryss orkar han nog iallafall slänga sig över! längtar till våren när man kan börja löshoppa igen :) det är verkligen något som uppskattas av både häst och ryttare!  Falcon kom ju på hur man gjorde & till och med fick lite teknik ;)

Figge blir det nog motionering på hemmaplan! Snart kan man nog våga sig iväg med rockarden också:) Måste skaffa mig en ny sele iår till honom! Den gamla är allt sleten och behöver bytas upp! speciellt nu när det är tänkt att jag ska köra honom mer! & även att man kanske kan få pappa till att åka iväg och motionera honom! Pappa kanske följer med ut på en tur på söndag, vem vet ? :)
Nää. nu får jag ta och ägna mig åt lite pluggande.

Är det något särskilt ni vill läsa om ?

Over and Out.


Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Bella Manson - Kom ihåg namnet

både rider och kör du?

2011-03-15 @ 21:59:38
Bloggadress: http://bellamanson.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Ronja&Sofia

Kika in på vår nystartade hästblogg! :)

2011-03-15 @ 22:20:28
Bloggadress: http://dressyrtjejerna.webblogg.se/
Kommentaren är postad av: Malin

Listan (:

2011-03-16 @ 09:34:16
Bloggadress: http://malinochroze.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback