.. - :)

hmm.
Jag är inte så bloggsugen för tillfället.
det har sina orsaker

- 2 hästar , 1 hund och 2 katter som ska tas om hand om när jag är hemma.
- nyss klarat uppkörningen för C-Kortet. så nu är det bara resten kvar. alltså så har jag gjort lastbilskortet på 1½månad. vilket är helt otroligt, trodde jag aldrig pga.
- Mina föräldrar som skiljer sig efter drygt 26 år ihop. pappa är 42 i år och mamma 45.
- vilket du antagligen hört men inte brytt dig ett dugg om att höra av dig och kolla hur det är  , vilket gör dig inte mer förståd.
- jag är ett jävla nervvrak just nu.
- jag har betet mig som en jävla idiot det senaste året mot ensom jag verkligen tycker om ..
- Jag skulle verkligen, verkligen vilja radera från och med mars förra året och framåt. för då skulle jag aldrig behövt bete mig som en jävla idiot.
- ibland känns det som om den här brydde sig så lite han bara kunde, och ibland luradejag mig kanske ibland att han kanske gjorde det. brydde sig.
- jag saknar mina fina vänner, och mina fina djur hela jävla tiden.
- och jag saknar min familj. jag saknar den hela tiden. men den finns inte längre och kommer antagligen inte göra det heller.
- Jag har på detta ont i hela min jävla rygg, 24/7. jag kan inte sätta på mig kläder utan att hålla i mig för att inte ramla ihop i en hög. min läkare trodde jag hade ont i då en del av ryggen som var inflamerad. kul att då antagligen benbitar i hela ryggen ligger och skaver mot varandra som orsakar inflamation. = inte så troligt.

Over and Out.


Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Marie

Fy, vad du har att tänka på...

Jag är glad att allt det där med en splittrad familj hände när jag var liten. Och jag är glad att Lova slapp genomgå det som större.

Usch.

Och allt det där hände nästan MIN familj, jag är glad att jag var stark då...



Kan de inte röntga ryggen på dig för att se om det behöver tas bort något??

Jag lider med dig....

Kram

2011-03-07 @ 11:26:56
Kommentaren är postad av: Cicci

sv: Ja :(

2011-03-08 @ 16:47:34
Bloggadress: http://ciixx.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Malin

Ja visst gör man ?!

Har hört flera säga det,som bara mötte honom en gång!

Och det värmer. Oerhört.

Tack för att du skrev, bara det värmer!

Kram !

2011-03-11 @ 23:29:03
Bloggadress: http://malinblomman.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Carolina

blogga på ;)

2011-03-15 @ 14:36:55
Bloggadress: http://asslatjejerna.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback