: ) Solen skiner!

idag också :)
Ska sitta med teorin tills sofia kommer hem strax efter ett, bör kanske vara närmare halv 2 hållet ;) Då ska ja köra Sofia och Andreas bort till Peter och Maria. Sofia ska passa Lukas och Elvira (eller var det oss dom skulle passa?) vi ska passa varandra iallafall ;) Men jag måste ju ut till mina hästar så kör bara dom dit så åker ja till stallet direkt sen. betyder alltså att jag antagligen kommer tillbaka till nygatan när det är dags för krubb ;-)
Ska försöka få in bilderna sen också! Eller också om jag fixar det i veckan i gbg, Palomo får ju stanna hemma i Åmål nästa vecka! kan bli skönt för oss bägge :) tar lite på kraft och ork att behöva springa bort till bilen mer eller mindre så fort vi har en liten rast. men veckan efter det åker han nog med igen kan ja tänka mig ! :)

Idag tänkte ja att jag skulle lägga på ett kål med stallgöran så ja hann ut med bägge, kanske tar Figge som handhäst? blir bara skritt idag iallafall. för vägarna ser ju ut som rena rama isvägarna .. försökte som sagt gå med Falcon igår men det bara va bambi på hal is.

Har förövrigt hittat en bror till Figge! finns länk till han och hans matte med övriga familjemedlemmar. du hade en rottweiler också va? :)

Sitter och pluggar för fullt!
Tog tag i mig själv och sitter med dataproven :)
(därför jag hänger här;))




Over and Out.

Kommentarer!

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback