Dag 3 - Din och hästens tävlings outfit

Hehe, den här listan kan göras kort!

* Vita helskodda byxor från börjes
* Tävlingskavaj som behöver uppdateras, fick jag när jag va 13 och har ju tyvärr vuxit lite :P
* vit skjorta
* min vanliga hjälm
* mina ridstövlar, behöver bytas ut, liite slitna efter 9 år:P men passar fortfarande:P
* sporrar

* Svart träns med vitt , bred nosgrimma med bling bling pannband allt från hööks
* Svart dressyrsadel , syntetsadel från horsesaver
* Vitt schabrak, köpt på gbg horse show med guldig passpoal
* Vita benlindor köpt på gbg horse show

Mycket mer seriöst än såhär blir det inte ;) har typ noll koll på märken osv ;)
Kommer säkert uppdateras sen när jag får jobb och pengar.

Over and Out.

Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Malin Erika Karlsson

detta med lista var en kul idé måste jag säga! :)



blie lite mer läsning då för mig som inte gör något på dagarna! :D

2011-01-31 @ 13:58:32
Bloggadress: http://malinochroze.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback