- Jag vann!

Jag har vunnit Dressyrmupparna 's tävling!
Gud va roligt ! Det gjorde verkligen min dag, hade ju läst alla andras motiveringar och kände att mina chanser var ganska små, men hur lycklig är jag inte?!
Har precis ringt min kära vän P och berättat att vi ska på bio! Tror hon blev lite paff, men glad!
Hon har det ju lite tufft nu och ville göra nått för henne. hon har hjälpt mig med mina hästar så mycket och jag tycker verkligen om henne. så det känns bra i själen nu.

Vi ska iallafall se filmen Burlesque med bla min absoluta favorit här i världen, Christina Aguilera. Saken blev ju inte 1000ggr bättre bara för det väll? :)
haha. jag är verkligen i sjunde himlen nu!
underbart!

Over and Out.


Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Jennie

Va kul! :)

2011-01-29 @ 20:47:36
Bloggadress: http://jeila.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback