Stalldag!

Som varje dag, hela helgen så är det stalldagar för mig. försöker ju arbeta ikapp mina vardagar. ååh. vad jag saknar att vara hemma hela tiden .. ska bli så jävla gott med sommar. förra sommaren jobbade jag 24/7 så jag längtar verkligen!! hoppas ju att få jobba, men normalt. eller så normalt det går!

nu sitter jag iallafall och väntar på att Palomo ska äta upp, sen ska vi gå till stefan och maria för att hämta bilen. Ska ut till stallet igen och ta in hästarna, och kvällsfodra! då är det gott att få ha med sig Palomo när man är lite mörkrädd ;)

Idag var jag och Pernilla ut med Magge och Figge. gick jättebra, red runt östby! sen när vi skulle galloppera. jäklar i havet. det var som att sätta igång jetmotorn på magge. hahah. kul att han är full i liv :) roligt att rida honom någon gång ibland också! Sen gjorde vi iordning dom och gick ut för att byta hästar. Jag tog Falcon och Pernilla gick och hämtade Roze. Vi gjorde iordning dom och begav oss. Jag red barbacka på Falcon med hackamoret givetvis! Det var mycket roligare att rida idag!
Igår var verkligen ingen rolig dag att rida. hade med mig Figge på släp när jag red Falcon. skulle bara skritta "lugnt" men han var uppe i det blå Falcon och totalt blockad. (han gjorde inget men han lyssnade inte på mig osv). Men sånna dagar kommer ibland också..

Nej, nu har jag inte tid att sitta här :)

Over and Out.

Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Felicia & ridtravaren Stardom

I morgon utser jag veckans blogg, som kommer synas i menyn hela nästa vecka. Kika in på min blogg! MVH Felicia och Stardom =)

2011-02-19 @ 19:22:12
Bloggadress: http://lifeofstardom.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback