nu har jag suttit och retat upp mig igen!

åh jag blir så trött!

vänner.. Jaa. Tänk så mycket jag ställt upp på henne. Kört henne, köpt mat, hjälpt och flyttat en hel jävla dag, funnits där och berättat att jag ställer upp med allt. jag har ringt henne och frågat om hon vill hitta på något, JAG. aldrig hon. och det är så jävla enerverande. satt och kom på detta nu. och det är fånigt jag vet. men hon nämner aldrig mig i några av sina blogginlägg där hon hyllar sina vänner . ha ha. falsk, jatack.
blir fan illamående.

hör aldrig av dig igen.

Over and Out.

Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Jessica

Tråkigt :(



Sv; Ja det är Oden och jag på hoppbilden :) Oj, ganska långt då förstår jag att man inte kan åka hur ofta som helst! Ok, hoppas du hittar någon som han kan trivas med!!!

2011-02-18 @ 22:01:02
Bloggadress: http://nordsvenskaoden.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Carolina

har hon skrivit om dig..?

2011-02-19 @ 15:04:18
Bloggadress: http://asslatjejerna.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback