K a l l t

Jääävlar va kallt det är !

Igår red jag Roze i paddocken en liten sväng, och sen red vi på gärdet. Pernilla var med och red Figge :)
travade och gallopperade en hel del. Väldigt fin ridkänsla vissa gånger men kändes att hon vilat några dagar, var lite ofokuserad och stel. men blev riktigt djup och fin i formen det sista och då gav jag mig. Skrittade henne en liten stund, sen fick Pernilla prova på att rida henne : ) Gick väldigt bra!
Pernilla trava och gallopperade med Figge en hel del också, och hon sa att det va den bästa ridturen hittills tyckte hon. Såg väldigt harmoniskt och fint ut iallafall! skoj!

Falcon hade svullnaden gått ner på en hel del. kändes gott!

Ska snart åka ut till stallet igen , väntar bara på att Pernilla ska ringa så jag kan åka ut :)

ååh, det är bara 1½ vecka kvar till gbg horse show! någon mer som ska dit och vad ska ni gå på och ev köpa på mässan ?

Over and Out.


Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Fredrika Källström

Haha bilden! :D



SV; Tack så jättejättemycket, håller med dig där också!! :)

2011-02-13 @ 16:34:41
Bloggadress: http://tavlingsduon.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Mikaela

Sv: Tack så mycket! :) Vi har en shettis, två svenska halvblod och en holsteiner. :) Vi har ett svenskt halvblod på foder också som är dräktig! :)

2011-02-13 @ 17:49:00
Bloggadress: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback