God morgon :)

här sitter jag 08:34 och  är klarvaken! eller nja, klarvaken är väll fel ord förstås :P Men vaken gott och väl.
Åkte hem igår istället för min körlärare sa att jag gott kunde vara ledig idag för att jag kör så bra så kunde min åkkamrat D få åka en gång extra istället :) Så efter att jag jobbat igår åkte jag med pendeln hem. haha. Det var en minst sagt givande resa. Först åkte jag med en 28årig pollack som bara kunde engelska (nåja, till och med jag gjorde mig förståd) som pratade massa och jävligt fort. haha. störtskön kille. Sen vid bytet i brålanda så åkte jag med en 19 (snart 20 årig) jävligt pratglad pojkspoling. truten den gick i ett! hahah. och rolig va han! så ja, det va inga problem att åka hem igår inte!
Så min tågbiljett idag är ju till ingen nytta, varsågod SJ för mina 84 :- : ) Åkte ju gratis igår, så det kvittar ju :P
Men åker ner med tåget på måndag morgon kl 7 !

IDag blir det till att ut och skritta med min nordsvensk mr. Rymling. . igår hade han smitit igen . och jag är ganska 100 på att han är understimulerad, men ingen som vill rida nu på vintern också har han ju sår i munnen så vill inte att vem som helst rider honom. Jag får ju rida med hackamore nu och sätta det lite längre ner än det ska. men ska ju bara ut och skritta så behöver (förhoppningsvis) inte ta i honom : )
Också blir det Figge mys också förstås :) <3

Palomo har jag myst med heela natten. har legat vid min sida iprincip hela tiden :) min pojk det!

tänk, det är inte ens en vecka kvar till GHS ! någon mer som ska dit ? vi ska dit på torsdag f.m som sagt. brukar vilja åka lördag fm. men vi va som alltid sent ute ;) men fick bra platser på torsdag iallafall! rad 15 så det är ju inte illa pinkat :) Sitter ju bättre än va vi gjort förut :) Får vi se hur det går med våran "handikappade" Malin som hoppar på kryckor.  Jag får väll slänge upp na på ryggen! :P eller inte.


Kommer förhoppningsvis ett lite längre inlägg senare :)

Over and Out.


Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Malin

haha, tack för den! ;D

2011-02-19 @ 18:26:24
Bloggadress: http://malinochroze.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback