? .. ?

Såg ut som ett frågetecken nyss när jag fick igång datorn, internet.  ja allt. så fort in på fejjan och fråga efter gratis antivirus program, fick nys på nått som hette AVG, avinstallerade norton och fort in med det nya. haha. tänkte att dom trojanska hästarna skulle komma gallopperandes in och förstöra min dator!!!
men nu är det installerat iallafall, så kan väll känna mig lite lugn ?

Sitter i götet nu och har idag; Varit ute på en "morgon" promenad kl 10 på en 50 min typ, sen käkat frukost, sminkat mig och vart inne på kontoret och druckit en kaffe, borsta tänderna innan jag for till skolan, fick köra dubbellektion idag också pga att han som kör ihop med mig inte va här idag heller . Min lärare berättade att jag va väldigt duktig på att backa, och att den övriga körningen inte var några problem heller! "det märks att du kört på sånna här vägar förut" sa han förut när vi körde på små krokiga vägar. Jaaa, jag kör på väldigt smala vägar nästan varje dag till stallet bla ? :P haha, men inte med lastbil iof:P men är han nöjd, är jag nöjd! sen åt jag lite mat, och träffade min kurskamrat Jessica (Är fö jääkligt lik Ellen Degenere!)
så åkte jag med i lastbilen när hon körde, gick bra för henne också : )

Det blev ett förjävla stort kort på´na men orkar inte ändra :P

Efter det drog jag iväg till DHL och lossade lastbilar , lika jobbigt varje gång ,för måste ju vänta på nån lastbil som har handtruck på. iom att inte jag har truckkort än.  men men. fick lossat allt iallafall så efter det åkte jag hem och "städade" i min fina husvagn, haha. sopade golvet alltså och sorterade kläderna typ:P också fick jag alltså "ordning" eller nått på datorn! Nää, Nu Ska ja göra annat än att blogga, vi kanske hörs senare eller imon? har ju en lista att färdigställa, ni förstår alltså att uppföljningarna kommer när dom kommer ;)

Over and Out.


Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Felicia & ridtravaren Stardom

Sv; Tack! =)

Det är ju individuellt de där, förut red jag en 25åring som va pigg och fräsh ändå! En del kanske behöver pensioneras när dom är 20, men i den annonsen jag såg tyckte jag det var lite för tidigt.. :P

2011-02-15 @ 22:37:51
Bloggadress: http://lifeofstardom.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback