- Torsdag!

Idag är det torsdag, och det är min näst bästa dag. för idag får jag packa iordning allt som ska med hem imon! lycka! haha. Ska åka tåg hem imon, runt 17 tiden är inte riktigt säker på exakt tid, men har tiderna på mailen. har beställt sms biljett även denna gång. och ÄN har den inte kommit. kom inte förra gången heller. sj i ett nötskal? JA. men skriver ner bokningskoden denna gång också och tar med leg så hoppas jag på att det funkar denna gång också. men annars så binder jag nog fast mig på tåget. för jag har faktiskt betalat!
Åker även tåg ner då på Mån kl 7 på morgonen, då har jag även sittplats, (vill inte riskera att behöva stå upp på vägen ner på morgonen:P)

Imon ska jag alltså få åka hem! det är grejer det! Är ju för er som inte vet nere i Göteborg må-fre och läser till lastbilschaufför. Så bor i en husvagn här nere på åkeriet där jag både extra jobbat och jobbat (fast från åmål då). Ni kan ju tänka er att behöva vara borta från era djur större delen av veckan. Det är inget skoj vill jag lova. jag lär bli kvar här till maj, och förhoppningsvis på både gott och ont till i sommar. för jag vill ju även ha släp på körkortet naturligtvis. Det är bara att hålla ut .

igår duschade jag på fm när jag vaknade, drack kaffe och sen gick ja till husvagnen och åt frukost, sminkade mig och det vanliga. sen skolan där vi körde, efter det åt jag mat, åkte till IKEA och köpte en burk att ha müslin i, bestick i 16dels set för 29 kr. tyckte jag va billigt så slog till ;), och det ja åkte dit för att köpa IKEA kassar till stallet då givetvis :) köpte 6 stycken så jag kan göra iordning mat till Falcon så han har under veckan jag är borta så spar jag några minuter åt dom som tar hand om honom : ) Sen åkte jag till DHL och jobbade ett par timmar, åkte hem och käka kvällsmat *host* 2 cheeseburgare från donken *host* haha. Satt lite vid datorn ,och sen sov ja.

Nu sitter jag här med världens ryggont,och jag har bara citodon att ta och det tar jag ju inte när jag vet att jag ska ut och köra lastbil om knappt 2 timmar ; )



Falcon hjärtat

Figge <3

Världens bästa Palomo i vårsolen

Matte saknar er, Hela tiden.

Over and Out.


Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Isabelle Carstensen

sv: Ja okej, va bra! Nej känns som att 1000 spänn är för mycket att lägga ner på ett pannband :S Men om man skulle ha alla pengar i världen skulle jag ju välja det äkta, men tror absolut det andra fyller sin funktion lika bra :D

2011-02-17 @ 20:02:05
Bloggadress: http://tavlingsduon.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Jessica

Han är sååå fin Falcon!!! :)



Sv; Börjes har mycket till bra priser, jag gillar det! Hur långt har du till Tingsryd resp Kungsbacka? Själv har jag bara 6 mil till Tingsryd så det brukar blir några resor varje år ;)

2011-02-17 @ 22:43:28
Bloggadress: http://nordsvenskaoden.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Josäfin :>

Åh vilken fin polle :D



sv: Åh, då kanske vi ses där då ;)

Jag ska snart lägga upp en serie om hur man gör/lägger in en deisgn på sin blogg, häng med då! :D

2011-02-21 @ 21:12:00
Bloggadress: http://jossanamigo.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Anonym

Söta hästar och hund! (:

2011-03-30 @ 20:30:08
Bloggadress: http://beeatrice.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback