- nu ber jag om ursäkt på riktigt!

Min dator har nämligen blivit fullproppad med virus så har inget att skriva från när jag är i gbg!
Tråkigt men sant. Det är nog inte tråkigare för nån annan än mig, för jag har INGET att göra ;)
Solen lyser som den gör bäst ute nu, så ska inom en liten snar framtid bege mig utåt och gå med min hund! får se om jag kan dra med mig Krippe :)
Har så fruktansvärt ont i ryggen, mer än ja haft på länge! (har haft problem med ryggen sen jag va 12 alltså i 9 år i år, ibland går det inte att lindra smärtan på nått sätt. kan varken stå, ligga eller sitta för att det ska bli bättre. kan då heller inte lyfta fötterna för att byta byxor osv) Men nu skaja se till att jag får med mig promenaddojjorna ner på måndag så jag kan gå ut o gå på morronen iallafall lär göra ont men blir lite bättre när jag kommit in i rutinerna. Ska höra nere på vårdcentralen  om jag kan få citodon utskrivet, för det har jag tagit någon gång och det har blivit märkbart bättre! (Fick citodon utskrivet för tandvärken efter operationen i munnen sist, får egentligen inte göra så. Men känner mig väldigt desperat i vissa lägen).

Meeen sluttjatat om det..
falcon har ett sår i munnen så är väldigt svullen pga det, svullnaden hade gått ner en del igår såg jag, ska försöka få ut en vet som är duktig på tänder. Vi har förhoppningsvis en på g. Ska prata med Eb om hon fått något svar från Marcus Hultman ang en vet som han brukar ha :) Men så länge han inte har feber, han ser pigg ut, svullnaden går ner & äter som han ska (okej, det skamycket till innan han slutar äta men ändå;)) Så är det inte akut iallafall. Men han får ju stå då istället. Får försöka mig ut på en promenad med honom också sen!

Figge är pigg och kry, den här veckan har inte gått så mycket, men idagska kanske Rebecca eller Lisbeth rida honom. Annars tar jag och tömkör honom på vägen!

Roze hade jag tänkt att rida idag ( känns som om jag lägger mer tid på henne än på mina egna, men det gör jag faktiskt inte. Bara det att det passar bättre att rida henne just nu. Pysslar alltid om mina hästar åtminstone, Men lite dåligt samvete får jag ju naturligtvis..Men jag hoppas att det snart blir vår så jag kan ut och köra figge och rida Falcon mer + löshoppa dom osv osv osv! )

Annars har jag klarat C-Teorin, fick 50 av 55 denna gången! heelt klart godkänt tycker jag ;) gränsen går på 44. första gången fick jag 43.... gött surt, men det fick jag ju revanch på :))

Nu ska ja dra mig, men hoppas på en uppdatering senare!! :)

Over and Out.

Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Jennie

sv; Ja, det är helt underbart :) Jaså? vad sammanträffande ;) Har tagit lite nya bilder på grabben som kommer ut ikväll, då får du kika in :P

2011-02-12 @ 17:46:30
Bloggadress: http://jeila.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback