stallet

Nu ska ja ta och dra till stallet :)
Täckena ska av, också ska det mockas sen igår när dom stod inne några timmar, göra mat. ska även ta och rida bägge hästarna idag! blir nog ganska lugnt också ut med bägge två! Falcon va ju som sagt så jäkla stel i bekbenen när vi tog ut dom i söndags, men igår va han som vanligt! (han är rätt stel i bakbenen, men blir bättre när han rör på sig).

igår va jag med pappa och hämtade brädfodring till mamma och pappas hus så blev ingen ridning för min del. lisbeth tog in mina när hon ridit Magge så fick dom stå inne ett par timmar! så jag och pappa tog den svängen på vägen hem och gav dom kraftfordret , tog på dom täcken och tog ut dom :) vi har börjat ge dom lite hö på kvällen nu också när det börjar bli ont om bete. så får vi öka det succesivt, hellre att stödfodra och dom får vara ute dygnet runt än och ta in dom.

Nope, nu ska ja ta och dra mig :)



Annonsbild på Figge när jag skulle köpa honom :)

Over and Out.

Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Malin :)

Gud du har gjort ett himla jobb med honom asså! =D (Y)

2010-09-07 @ 18:06:13
Bloggadress: ULR:http://hastkarlek.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback