ridtravare

dom kan ingenting och är VÄRDELÖSA som ridhästar.
Det är därför figge är utbildad MSV och lämnar iprincip ingen oberörd :)

Fingal Zonett det är min goding FD travare som sprang in över en miljon kronor på -90 talet!.
vann v75 mästaren 1999 med Robert Bergh, och är även körd av Stig H Johansson, Erik Adielsson , Ulf Ohlsson m.fl
är tävlad upp till LB lokalt med änsålänge 56% beroende mest på ryttaren fina lovvord från dommaren på varje protokoll.
hoppad 1,25 med ryttare 1,35 lös.
grundriden i western
m.m.m.m.




Januari -09



Green Grass "Magge" också ridtravare , dock ej tävlad i trav. och bakom lod på kortet.

med detta sagt så vill jag bara säga till alla ridtravar ägare att skit i vad folk säger och tycker, det är frustrerande jag vet, har fått höra mkt konstiga saker under mina 5 år som ridtravar ägare. och var själv en fördomsfull innan jag köpte Figge och inte visste att jag inte hade råd att köpa annat. då var det bara längtan efter egen häst som fick mig att överväga mina fördommar. och det blev rätt bra :) vet MÅNGA ridtravare som är super duktiga, däribland Linnéa Dyberg och hennes Dijons Pride, och Liza Berggren och hennes Mr Diablo, och absolut inte glömma Isabell Stolt med hennes Spöket (som jag inte kommer ihåg riktiga namnet på :$ ) som hon tyvärr inte har kvar av personliga skäl  : )

Over and Out.


Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Matilda

Ganska långt =) Om man tänker på att jag knappt kunde sitta på henne för 4 månader :P.

och nu galopperar jag =D

2010-09-03 @ 12:30:25
Bloggadress: http://vickysutbildning.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D

riktigt snygg :)



sv; tyvärr :/ Men varför inte ta shettis eller något annat ;D skoja

2010-09-03 @ 12:54:56
Bloggadress: http://satilaryttaren.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D

sv; vet vad du menar =)



tufft :)

2010-09-03 @ 17:20:38
Bloggadress: http://satilaryttaren.blogg.se/
Kommentaren är postad av: isabelle

åå vad gullit!:D Blev ett par sakna spöket tårar där:) Hon har flyttat till edsvalla nu och ska fortsätta som ridhäst där om de passar:)

Get me gold är hennes riktiga namn:)



Du gör ett grymt jobb med dina pållar!:)

2010-09-03 @ 21:27:30
Bloggadress: http://isabellestolt.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback