god middag

ska snart dra iväg på jobb igen : )
la mig och "sov" en timme i lidköping innan jag åkte hem inatt. så va hemma halv 3 inatt, körde way to fort. men ville verkligen hem. sov hos mamma inatt och vaknade vid 9 imorse.

då gick jag upp och åkte ut till hästarna och gjorde iordning mat och stod i valet och kvalet om ja kunde låta dom ha täckena på sig.. kunde dom väll haft, men tycker det räcker dom har på natten! molnen ser ut och försvinna under dagen också och då kan det ju bli varmt + att dom behöver allt dvitaminerna från solen! :)
har blivit heelt off, efter att knappt ha ridit någonting på 6 månader mot vad jag brukar och inte kunnat vara ute och gått osv som ja velat. men nu ska ja cykla ut till stallet imon tänkte jag! och gå en fin promenad med Palomo =)
får se om pappa och mamma mot all förmodan kan tänka sig att komma ut till stallet imon och följa med på en tur! då får pappa köra Figge och mamma åka med och jag rider Falcon så hänger säkert lisbeth med också :)
skulle vara mysigt ! då kan man ta sig en lite längre tur bort mot grusgropen eller så!

imon kväll ska ja äntligen få träffa Camilla och hennes underbara dotter Ebba! det är alltför längesen nu!
vi ska titta på film och antagligen äta något gott till :)
är ja pigg när ja kommer hem inatt ska ja ta och börja städa hemma också! jag skojar inte , det behöver nästan saneras! känner mig taggad för att få börja bli människa igen!

På söndag kommer Elisabeth och då tror jag Rebecca (eller Lisbeth) ska rida Magge och eventuellt ska Johanna vara med på Mella, det hoppas jag! också hoppas jag få hoppa! med Falcon då . Behöver ha lite tips när jag hoppar med honom osv, är ju ingen hoppryttare och änsålänge är det sånna pyttehöjder att han bara ska tycka det är roligt, och att han ska lyfta på benen!! men är ju alltid bra att ha någon som domderar! haha. också får vi passa på att ta hem Elisabeth så länge det bara går att rida i paddocken(eller hon klarar av att stå ute utan att frysa ihjäl:P). speciellt då Falcon i nuläget inte är lastbar, det är också en grej jag förhoppningsvis kan börja med i veckan!

Nää. jag får väll ta och börja göra mig iordning : )
men det blev allt en jäkla uppdatering idag! kanske kommer en inatt, annars förhoppningsvis imon ;)

Over and Out.



Min bulldozer när jag var och tittade på honom, raggig! och då anade jag absolut inte vad som komma skulle ;) Men jag älskar honom mer och mer och han har en stor plats i mitt hjärta!






Kommentarer!

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback