bra där

har inte riktigt motivation till att skriva om dagen. men än sålänge kan ja fatta mig såhär:

Falcon- Gick bra först, inte samma tryck i honom som det brukar. "dog" tidigare än vanligt för honom nu förtiden. antagligen resultat från igår. alltså träningsvärk. så ville egentligen inte stri med honom för mkt. Men det blev ganska lugnt ändå. får ta och skritta ut med honom bara imon och ett par dagar efter. fruktansvärt stel i bakbenen när vi gick ner till hagen, men blev bättre när han gick på gräs och kom ut sen. lite öm skulle ja tro.

Figge- Red Figge idag för första gången på över 1 månad. han har ju gått ungefär som vanligt men jag har inte ridit honom. slog till ordentligt och HOPPADE. hah. Figge är det alltid skoj att hoppa med , för han hoppar ju :) speciellt nu n är han är så himla stadig och fin i galloppen och använder rygg och bakben till fullt även då. blir som en liten unge på julafton när han får hoppa! slutade med att vi hoppade ca 90 cm :) det är vääldigt högt för att vara mig';)

mer uppdatering får ni imorgon + bilder!



Bara struuuunta i mig. hah :) bjuder på den även om han inte ser ut som sitt mest lyckliga jag här ;) hoppbilder finns det inte riktigt i överflöd av på mig , men kanske kommer mer ? :)

Over and Out.

Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Malin

Jag har redigerat bilderna och kan skicka dom, till din mail eller vill du att jag laddar upp dom och du får ta dom där ifrån? (:

2010-09-06 @ 08:12:13
Bloggadress: http://truehorselove.soclog.se

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback