Bilder!


Bilder från gårdagen :)



Falcons fläta börjar spåra ur ;)




mysigt!



Alla bilder ser i prinicp likadana ut :) men här va några iallafall :)
Palomo var ju som sagt med !

Nu ska jag ta och cykla hem till lisbeth så får vi se om vi cyklar hela vägen ut till stallet, annars har jag ju iallafall cyklat hem till Lisbeth :) alltid något, och bra att börja någonstans :P

Malin kommer nog sen och fotar också!

Ni får hojta och säga till om det är något särskilt ni vill jag ska skriva om :)
har ju inte så mkt läsare än men ni får gärna nämna mig i ett inlägg eller vidare! så gör jag detsamma för er!


Over and Out.


Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; tack =D

A precis :)

2010-09-05 @ 20:51:45
Bloggadress: http://satilaryttaren.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Malin :)

Mysigt med lång tur! :)



2010-09-06 @ 08:14:31
Bloggadress: ULR:http://hastkarlek.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback