tröttelitrött..

åååh va trött jag är ! glömde ställa tillbaka klockan också, så kunde ju ha sovit en timme till. ska nämligen ut till stallet och släppa ut hästar. Vår stallägare Pärka (Per) och hans fruga Eva är nämligen i tunisien i en vecka, så då får vi hästägare sköta stallet under tiden :) helt ok tycker jag , med tanke på att han sköter utsläpp osv dom andra dagarna på året! :)

Var på Åmåls Ridklubbs 40års jubileum igår, var mycket trevligt! men det går verkligen upp ett ljus va lite hästfolk man umgås med och pratar med, var där med Malin Karlsson och hennes mamma och dom umgås jag ju med och känner väldigt väl, men för övrigt :) det är väll blandannat för att jag dels inte har hängt på ridskolan så mkt dom 7 senaste åren och att jag har "fel" hästar ;) men så är det!

annars fick jag pappa att komma ut till stallet igår och hjälpa mig med lastträning av falcon! som om han hade behövt vara med känns det nästan. Det var INGA missförstånd eller nått, utan han gjorde precis som jag ville! pappa behövde inte ens ha lina på honom! gotteligott! och innan pappa kom ut så tömkörde jag Figge en stund så han fick röra sig, Falcon fick vila förutom lastträningen, grejade ju förstås med honom från backen en stund innan vi lastade men annars stod han!

Kanske kommer en uppdatering sen :) lovar iiiiingenting så har ja ingenting lovat :P

Over and Out.



Kommentarer!

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback