vääntar

var klar redan vid 3 idag, eller ja redan och redan. men gotti iallafall. åkte ner till verkstaden och tvättade v70in som jag lovat för att jag fått låna den några gånger:P

imorgon ska jag och Malin till göteborg också! Ida kanske ville följa med också, hon skulle tydligen ha någon maskerad dräkt, inte vet jag :P

och nu börjar Ghost Whisperer ! nice skit det! gjorde nyss makaronisar och bacon, det va inget gött, men fick lite i magen iallafall. . osammanhängade  text, ja?

Förövrigt så va vi inne på finserud igår med Magge och FALCON. han va kanonduktig! skötte sig exemplariskt på och ur transporten och under resan! så nu blir det lastträning innan vi åker in igen så att han inte tror att det bara är att han ska ut och åka när han går på :) utan att det ska vara enkelt ibland också!

annars har jag väll inte så mycket att berätta ! planeringen hittills är ungefär

* Rida/Tömköra/köra Figge 4-6 dagar i veckan.

* Rida/tömköra Falcon 4-5 dagar i veckan.

* Träna för Camilla Toll den 20-21 november.

* Lastträna Falcon.

* Åka in med Falcon och rida i ridhuset 1 eller 2 gånger till i år.

* Eventuellt tävla på Finserud 4e december, men känns just nu inte så.

* jobba så mycket som jag får.



Over and Out.


Kommentarer!

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback