förbannad!

japp, så kan man nog sammanfatta mitt humör. en gammal gubbjävel har kört sönder kofångarn på min bil. eller heter det de fram ? iallafall, där nummerplåten sitter. Tur att folk ser och analyserar saker och ting! den dumma idioten hade dock parkerat ett par meter framför .. ? men fick reg nr av en tjej så nu har vi ägaruppgifter till bilen osv. Pappa ska ringa honom när han kommer tillbaka.. Ska ju åka till stallet också, men vet inte om ja vågar ta den bilen ut. då står garanterat pooolisen i nästa gatuhörn, det är väll inte hela världen, det är ju bara att säga att jag blivit påkörd, eller ja. bilen har blivit det. men pinsamt ändå. så väntar tills pappa kommer tillbaka. ska ju bara hinna mocka och göra mat tills klockan 2 så är jag nöjd :) för då kommer Liza och då ska vi ut och rida!

Klippte Falcon igår igen, det blev riktigt bra : ) vet ju att det inte blev helt jämt på båda sidor, men det ser ungefär likadant ut och det är ju främst praktiskt iochmed att inte vi ska ut och åka något mer i år! det blir bara lastträning :)

Annars så va ja på klädcenter och köpte mig en tröja, men vette fan alltså om ja vill ha den. men leggins har ja köpt iallafall, och det var det ja skulle dit och köpa. Ska ju på julbord idag och kollade efter nått på kapphal igår men det fanns inget. inte ens leggins. så ja har ju fått tag i de ja skulle iallafall.. hoppas det är öppet köp bara, men annars får ja väll ha den då:P

har spenderat några dagar i säffle och det va väldigt behövligt : ) älskar mina tjejer :-*

Red Falcon på gärdet med gramanen igår igen, gick bra. till slut:P det va skogsmaskiner på samma ställe som oss så han tyckte väll det va lite läskigt. men gick bra helt klart :)
Så idag blir det ingen gramantygel och inte på några dagar heller, ja är ingen hjälptygel fantast egentligen, snarare tvärtom, ju mindre desto bättre :) har tex nosgrimma bara för att det är snyggt, så dom sitter ju verkligen inte åt! men gramanen är väll egentligen den enda hjälptygel ja tycker om, för den kan man länga och korta som man vill medans man rider. också har ja snodd när jag longerar , oftast. annars är det pure.

Efter Falcon mockade jag och gjorde iordning mat som jag gjorde itorsdags och väntade på att lisbeth skulle komma ut så när hon kom tog vi en liten snabbfika och efter det gjorde iordning hästarna o stack ut. skrittade bara ner till sjöviksvägen och tillbaka, travade lite och Figge kände för att galloppera, så då fick han göra det några steg!



plöfs sandra och snyggfalcon. sötis RebeccaochMagge i bakrunden

Hade tänkt att anmäla mig till dressyrtävlingen också, men känner verkligen inte för det. vet att jag inte kommer få några vidare poäng pga Figges vita märken på halsen och det tar på en när man vet att man egentligen borde få bättre. och sen har ja ingen kavaj. min gamla fick ja när ja va 13 så ja ni förstår själva, den sitter inte som den ska direkt.. :P men ja har ju dagen på mig att tänka på det.

när kommer pappa? hmm.. han skulle köpa lite gotti till mig på systemet, :) Jag är 20 så tro inte att han köper ut!!:Phaha. slapp jag den utgiften, ska iof inte ha så mycket. men ifall att!

Vad ska ni göra idag och ikväll?

Over and Out.

Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Nathalié

Tack så mycket! Han är väldigt söt, hehe :). busig men söt, haha.

2010-11-28 @ 13:57:46
Bloggadress: http://yarp.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Nathalié

Och jo det är Amstaff hehe :)

2010-11-28 @ 13:59:46
Bloggadress: http://yarp.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback