!!!

Har varit väldigt upprörd och förbannad idag. som tur är har jag jobbat så har inte hunnit tänka på det så mycket.. blir galen..

Men men. har som sagt jobbat idag, körde säffle också. Så fick full dag idag också :) ska jobba imon också, och är gud nådig så ger han mig bara 3-4 burar imon också ; ) men med min tur så får ja väll 5-6 haha.

åkte till stallet direkt efter jobbet förut iallafall och gjorde iordning all mat och mockade, Malin mockade iof åt mina, jag mockade åt Magge : ) Efter det åkte vi till säffle och hämtade upp småbröderna och sen till kasenberg till Linnea och C/O´s stall, Carina ville köpa min sadel efter att ha prövat den :) så blev ja av med den också! och gick lite + på kontot :P det är inte lätt o va arbetslös med 2 hästar, ny transport osv. hah. men förhoppningsvis går det runt iallafall och det är det viktigaste  :) Efter det körde vi hem pojkarna och sen drog vi till finserud på tävlingsmöte !

och nu sitter jag här, ska lägga mig nu så ja får sova ordentligt. känner mig inte riktigt kry och ska som sagt upp och jobba imon också!

Världens bästa Bonnie!

Over and Out.


Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Linnéa

Missade dig ju! Du får allt komma på besök snart igen tycker jag.. =)

2010-11-04 @ 06:37:51

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback