bra dag!

vaknade halv 6 imorse ut med hunden, in och försöka lägga sig igen. men fick meddelanden, det ringde konstiga människor och sofias väckarklocka ringde. fick stänga av ljudet på telefon och orkade somna ett par timmar till..
så vi vaknade vid 11 och gick upp, käka frukost gjorde oss iordning och gick ut en liten sväng med Palomo. Sen åkte vi till erikshjälpen och strosade runt.värdelöst enligt mig. men därefter blev det netto, nyfiket och pekås och handlade! blev julgardiner till mitt rum. ska bara fixa gardingstång nu då:P blev lite allt möjligt.
får ta och handla hem mat imon när jag ska till stan. ska tydligen jobba imon så tar handlingen imon, åka till stallet och sen tillbaka till säffle om ja inte ska jobba på fredag också. då kanske christine får passa palomo tills på fredag. ingen aning :P
ska försöka rida någon häst imon iallafall, kanske en tur på bägge. vi får se : ) mina hjärtan.

ikväll blire tacos! ska nog ta mig ett bad nu jag :) haaaade gött.

solongfuckers!

Over and Out.


Kommentarer!

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback