wweeell.

och lagom till att ja ska skriva detta kommer lotta. haha! typiskt :)
men men! igår körde ja mellerud och ida fick ta min körning, MYCKET uppskattat! hemma vid 5 igår , inte illa!
Så red Falcon igår :) Malin skulle rida Figge, men han va lite halt och tror det sitter i knät. Liza hjälpte mig kolla honom, men han fick gå ute inatt, dock i egen hage så han slapp Falcon:P Malin fick även rida falcon en stund, han är sååå duktig!
idag så va han mycket bättre iaf ! hoppas han snart är helt bra igen :)

sitter och laddar upp bilder på fb, seegt. men är väll på tiden att ja gör det!
så snart ska ja väll få börja lasta in bilen också! så ja kan dra mig mot lidköping och sen HEM!
imonska ja försöka ta mig upp tidigt så ja kan åka och pyssla om Figge! Falcon får stå imon också! behöver ha lite tid för Figge. <3 mitt

Over and Out


Kommentarer!

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback