sjukeli

jaha gott folk. sitter hemma och är sjuk... tråkit men skönt på samma gång. vill ju naturligtvis jobba, men tror min kropp börjar säga ifrån nu. Det är tung att jobba över 200 timmar i månaden. (och sen är det många gratis timmar på det också för att ja skulle få jobbet). men det är inte så att ja klagar, för att det visste ja redan när ja tackade ja till jobbet. men å andra sidan tycker ja inte det är konstigt om min kropp börjar säga ifrån!
förutom att det är tufft så gillar ja mitt jobb! så att ni inte får för er en massa dumheter!

har betalat avbetalningen för transporten för denna månaden, fört över pengar till mamma, betalat per för Figge och Falcon och handlat mat, besiktat Falcon. så dom flesta utgifter är klara iaf!
förde över 3000 till sparkonto också hoppas ja att ja slipper använda dom denna månaden..

har väldigt ont i min handled också, knepigt? känns som om det är något som är inflamerat.

men nu hinner ja inte tjata mer, för nu ska ja till stallet !
mysigt att kunna åka dit på en vardagskväll, men får ta det lugnt! känner att febern är påväg...

ciao!
bilder kommer nog ikväll :)

Over and Out.


Kommentarer!

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback