fredag natt

jodåsatt..
 nu sitter ja här igen, med ett vattenglas bredvid mig och känner mig allmänt pigg , förutom att ja får magkramper ibland.. ?

va ute och skrittade en tur förut ja och lisbeth, en snabbis. klättrade en stund. skötte sig utmärkt, lite konstigt när magge gick iväg mot eget håll:P

skulle försöka sova igen nu, men nae skulle inte tro det va. vänt på dygnet och dessutom sovit halva dagen= dålig combo för nattsömn..
så tänkte ja skulle röja upp här hemma så ja bara kan damsuga och torka golven imon! käänonkula.

har satt på Björn rosenström också, som sagt. lite jobbigt är det allt att man kan 9 av 10 låtar utantill iprincip. haha..

ska ringa linda imon vid 11 snåret så ska vi åka och handla lite öl. vi får väll se hur ja mår imon om ja orkar mig ut. men kanske.. bra att fylla på förrådet iallafall:P

har fått mig en kattunge!! alltså min katt har fått en unge:P EN. guuuud va gott, för min del iallafall:P den har hon placerat i linneskåpet, så det kan ju inte åka iväg på några veckor. ja som hade tänkt mig slänga ut skiten! hah. nu kröp hon in dit igen, gött.

ptjaa annars så? ingen aning faktiskt, om nått. nu känns det lite bättre , men i veckan har det mesta kännts hopplöst och neråt. Figge är på bättringsvägen iallafall. hoppasja . blir nog några veckor skritt nu dock när man nu kan dra igång honom. huvudsaken är att han blir bra och mår bra ! ♥


neej nu får ja nog ta och dra igång, huset städar sig ju tydligen inte själv har ja märkt...


Kommentarer!

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback