värdelöst

gårdagen va sådär skoj.
Elisabeth kom vid 12 så då red jag och Linnea först med Figge och Myra. Gick jättebra! Fick lite och tänka på inför tävlingen. men han kändes fin. och Myra såg fin ut hon med ! fast hon har ju lite humör den damen, men Linnea satt kvar ; ) Sen red Emma på Falcon och Rebecca på Magge. R hoppade och E red över bommar. Gick hur bra som helst för bägge! mkt glad för det : )
bakis va ja också som en annan idiot fast ja knappt drack något på fredag, det va dom 2 groggarna som gjorde det..
Sen åkte vi hem nöjda och glada och ja gick och la mig en stund, sen fick ja gå ner och duscha för jäävlar va ja frös. efter det åkte ja hem till mig och började städa. Damsög över hela huset iaf och fick lite plockat. ! Emma kom med mat till mig också, jäävlar va hungrig ha va. haha. gött me mat.
efter det åkte hon och ja gick bort till Emma, men gick snart vidare till Linda. satt  där en timme eller så, sen traskade ja ner och mötte upp Emma och Sara. vi gicktill Xo träffade lite folk där, tog en öl. och sen gick ja hem..
va det fanns för mening att gå ut igår överhuvudtaget vet ja inte, men fick i mig 3 öl, så därför mår ja väldigt bra idag.

Ska åka iväg och handla mat nu tänkte jag. blir nog tacos idag. sugen på det. Pappa och c/o kommer hit också och han är ju inte så förtjust idet. men isf får han väll laga sig sin egen mat, och det tror ja iinte han gör:P

och senare blir det väll stallet skulle ja tro : ) funderar på att åka in till ridskolan, men vi får se vad klockan blir. tränade ju igår. men hinner nog inte åka iväg innan tävlingen annars. nåja. vi får se.

Nu fick ni ett uppdatering iaf alla ni tusentals läsare som följer mig frenetiskt. hahaa...

 Over and Out.



Älskade Figge, förra söndagen var det 5 årsen ja hämtade honom. kaerlek.


Kommentarer!
Kommentaren är postad av: isabelle Stolt

Ja men precis, de kan allt räcker ju å kolla på dig och figge:) Men jag kännde att det inte funkade med mig och spökis, vi passa liksom inte vi hade inte kemin. Och jag var förlång, det skulle antagligen inte vara vi. Men travarna kan också bara man ger sig FAN på det:)Men din nya nordis är jätte fin:D

2010-07-25 @ 22:50:26
Bloggadress: http://isabellestolt.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback