sorgligt

japp. Ja känner mig ungefär som regnet. grått och dystert. uppriktigt lurad. EN gång till. det är tamig fan inte sant. lurad av mig själv när ja fått varningar. hur kul är det. inget alls faktiskt. ja är så jävla trött. trött på mig själv, trött ¨på dig, trött på alla. uuuff. Skulle det inte vara för Figge hade ja antagligen flyttat från åmål. bara dratt. börja om. men nu är det inte så. känns konstigt. konstigt är ordet och jag vet inte varför. för det borde inte kännas så. ja blir fan inte klok på mig själv..

 

Over and Out.


Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Diddi

Åmål är en blodigel. Så är det.

Det är förjävvla segt att vara trött på att vara trött på sig själv.

Jag hoppas du hittar energi och mer fart på tillvaron.

XX

2010-09-01 @ 20:01:45
Bloggadress: http://kakbrak.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback