morrn morrn!

hmm. pappa kom nyss in och väckte mig och sa att det låtit imin jobb mob. men grejen är att ja vet att den har varit avstängd pga inget batteri. men men. kollade på klockan och såg på min mob att den inte va mer än 6. dags att somna om, men sen gick ja på toa och råkade snegla på den vanliga klockan, som sa att den va 7 ? sen kom ja på att ja hade min i datorn för att den skulle laddas, därav att den kopplats in vid 6 snåret av misstag. bla bla bla. fy fan va ja tjatar.

gårdagen gick hyffsat bra, va hemma redan halv 2. Pappa ringde och började tjata i frändefors att ja skulle ner till verkstaden för han skulle visa en grej. sen ringde han ett par ggr till innan ja va hemma. han ville nog hem och söve. hoho. kom ner och såg att han polerat min "nya" bil. min KOMBI. yey, ja är glad att ja äntligen hittat mig en kombi. visserligen är det nästan lika svårt att ja ska sälja min "gamla" som det var med min "gamlaste" (hihi) första bil, Mercedes 190e -89, den ja hade nyss va en mercedes 300e -96 och den ja och pappa va och hämtade i söndags va en tadadadaaaaaa, Mercedes (! Nähäh?!) 230 e 1997! En silvrig dessutom som matchar min nya hästtransport. iallafall så blev den bra mkt finare när han polerat den! Det är lite och greja med, får antagligen byta växellåda för 5:ans hoppar ur , men pappa tror det kommer bli en fin bil. en ny ruta har han beställt också : )
och nu på morronen skulle han (förhoppningsvis!) byta däck!

nää, nu ska ja ta och slänga i mig lite frukost tror ja, inget sugen men hungrig..

Over and Out.


Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Mimmi

mysigt kort. :)

2010-07-21 @ 22:36:34
Bloggadress: http://ecjm.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback