hällooooo

har nyss varit hos kusin jessica, med sofia. men nu fick ja åka hem. ska till karlstad med Camilla och Ebba imon. myys.
kom på att ja får pengar imon, inte bra. för ja får ändå inte köpa nått. haha. men då kan ja köpa mat iaf :P för det antar jag att det blir.. väll ?
juppjupp..

annars så va ja ute med Ida i fredags, mycket trevligt !
och i lördags vaknade ja rätt fräsch och tog mig ut till stallet med, Lisbeth,Rebecca och Malin. jag , r  och M va ute och red. tog persväg och sjöviksvägen hem. gött att komma utanför ramarna! blivit alldeles för lite uteridning i det fria det sista. men har inte riktigt varit väder och så för det. bekvämt att hålla sig hemma vid också ... =)

sen åkte jag hem till mor och far och åt mat, sen gjorde jag iordning mig och åkte och hämtade dårarna hos Lina. dvs. Camilla,Lina,Monika,Jonas och Sara.. Vi åkte och bowlade, va inte direkt sådär inställt på det. men gick bättre än jag trodde och vann första ronden. haha. men sen blev det värre andra, men hade hunnit tröttna...
körde sen ett par stycken till stan och även mina dårar till stan efter det fick ja åka och hämta fredrik för nicke ringde en stund innan och undra om ja kunde köra honom till han.. !
sen åkte ja till 50's och köpte mig en gåd Coca cola , sen blev det hc för dom andra och då åkte ja hem och la mig en stund .. vid 2 hade ja ställt klockan och skrev till camilla och undra om dom ville hem och det ville dom.. sandra höll på att somna om,men kom på mig själv :P inte lätt när man sovit ca 10 timmar på 2 dygn.. (som är van typ det dubbla)
När mina kära va hemma och trygga kunde ja äntligen åka hem och lägga mig och sova med palomo som kudde, GOTT!

och idag har ja varit med Malin till gransjön och ridit fjordhäst, fräääänt !! satt och skratta, jag antar jag hade roligast av dom! Sen åkte vi till buxbol och tänkte ta det lite lugnt i paddocken så skritta fram och lite flytta i skritt och trav. och sen tänkte ja prova lite galloppfattningar, och han bara tog dom hur enkelt som helst i form och arbetande.. herregud. kändes mest bara som om ja satt ! UNDERBART.!
Älskade häst..<3

såå intressant va min helg..
så nu ska ja gå och lägga mig och vila upp mig tills imon ;)

Over and Out.

 


Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Linnéa

fina Figgeman. =)

2010-01-25 @ 10:38:36
Kommentaren är postad av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Gillar du hästar? - Kika gärna in på min blogg då som är Sveriges tredje största hästblogg!

Du kanske också gillar den som många andra hästmänniskor runt om i världen.



PS. Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna ett fint smyckes-kit från dyra märket Tiffany & Co. Kolla på menyn till vänster på min blogg om hur du tävlar!

2010-02-07 @ 22:13:19
Bloggadress: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback