faster

faster sandra det är jag!
tänkte ja skulle slänga ihop lite ord...

längesen ja skrev nu, hahah.. typ 1månad sen iaf.. hmm.. H

Har iaf blivit faster till världens finaste Neo!
goos.

min bil va med i pd idag också, fast det va inte den det handlade om.. men den såg fin ut ^^

ska snart iväg och få min bil tankad och sen ska ja hämta Malin och åka till tisselskog för att träffa shibba. guud va a saknar den hästen. synd att man inte vore miljonär. :)
Men skulle va minst lika glad om Malin hade henne, så ja visste hon fick det bra!

i år fyller även min bästaste pojk 18 år! tänk vad åren går, ungefär samtidigt firar vi 5 år också!

Nej, det fick vara allt för denna gång..

Over and Out.


Kommentarer!

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback