tokig

happ, nu blire snart att knyta ihop säcken föridag och inta ryggläge eller sidoläge eller va det nu blir..

idag har ja jobbat på adolfsberg, rubinen. 7-14. gööt me lite pengar i mars också :)
fick ta och sola lite efter också ! gött som fan, åtminstone halva tiden, resten av tiden led ja typ. men blev lite färg iaf :)
sen har ja varit hos figge och efter det åkte ja till camilla, för hon hade ju inte vett till o svara i teleföjnen.
så blev en del tjat, precis som ja tycker om! åtminstone med henne. lätt och bra att prata med :-)
upptäckte när ja va där att ja är gött svullen eller nått på ett av ställena ja fått en skruv inopererad i käften ..
så väntar på att mamma ska komma hem. . blev lite skraj faktiskt...
usch.

imon skaja till vänersborg, ska till tandläkaren där. får väll se va dom säger.... fan . hoppas det inte blir något!!
anledningen till att ja ska dit imon är dock egentligen att ja tappat en tråd som suttit bakom tänderna för att hålla dom på plats efter att ja flyttat på dom... ingen lust att lägga mig på vägen när ja ska till götet på lördag och titta på hästar!!
och handla massa drit förstås!

litet inlägg blev lite längre.

nästa fredag eller lördag hoppas ja på att jag och mina vänner ska dricka lite hos mig för att sen bege oss och bowla!

gonatt

Over and Out.

Saknar dig Bonny..

<3


Kommentarer!

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback