bredband, spotify och gammelt

har nyss fått spotify av snälllle michael, också kollade ja lite halvtomhalvt på american idol när den gamla dängan "iwant you to want me" dök upp, så slog upp den på spotify och där va den!
blev grymt sugen på att se 10 orsaker att hata dig! någon som kommer ihåg ?
sjukt bra film tyckte ja då iaf.





Annars så ringde ja till 3 och beställde mobilt bredband. va och hämtade det nere på terminalen idag på service point. skoj! lite segt kanske för min smak. men duger gott och väl till mig ! inga fel på det! än så länge älskar ja 3 för att dom skickat mig lite internet. haha..

ptjaa. vad händer annars ? en hel del händer men vill inte prata om det högt riktigt än ifall det blir ändrade planer, men om det går vägen blir det nog väldigt bra!!

På lördag fyller ja f.ö 20 och då blir det Göteborg Horse Show!
ska väll fira min 20års dag också någon helg efter. men efter helgens bravader känner man sig för att aldrig mer dricka igen :) lagomt är bäst, kom ihåg det barn!

Och du camilla, du är bra du !
ville bara tillägna en textrad till dig.
kram

Over and Out.


Kommentarer!

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback