trött dag

får väll knö in ett inlägg när ja får önskningar från Mariee x) .
trött som en jäkla gris är jag! men men. får väll offra mig som sagt. haha..

idag började jag 7, gick upp klockan 6 efter många om och men, trött som en gris. fick imig frukos, gjorde iordning smörgåsar som ja kunde äta på lunchen. åker ju lastbil så jobbigt med kall mat, och min budget är väldigt tajt förstår ni ;) iallafall, sminkade mig lite lätt, startade bilen , borstade tänder och åkte iväg. var där ganska prick kvart i som ja skulle! inte lätt för en bonde som mig och veta när man bör åka för att hinna till ett ställe 6 km bort i morgontrafiken, men det gick! sen kom hon ja skulle åka med och vi drog till terminalen och lastade på allt som skulle på, sen drog vi iväg. vette fan va alla ställena hette, men va bla askim,särö och några te. äh. Särö va iallafall tydligen lite finare kvarter, och vilka jävla hus! satt som en jävla fågelholk! vissa hus såg ut som stryk (dom riktigt dyra arkitekt ritade husen alltså), men andra. wooow. japp . jag blev kär i några hus. i 9 av 10 fall som ja åker bil så är det jag som kör den, och då hinner ja väldigt sällan titta på saker och ting, men det har ja gjort idag!
när vi va färdiga så åkte vi till terminalen igen och jag drog ut alla hämtningar. och sen slutade vi typ för att dra bort lite onödig fakta. höll på att snubbla på samma trappsteg som igår in till DHL kontoret, pinsamt ? typ. fast mest irriterande:P

som sagt , trött som ett jääkla as är ja så roligare än så här får du inte Marie ;) kanske ;)

Over and Out.


Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Marie

haha!Det dög alldeles utmärkt det ;)

Snart ska du få åka med mig och då kan du få kolla hus för det kommer du ha tid att göra när jag sitter bakom ratten, feg som jag är ;)

Nu har jag läst det här med så nu är det bara att vänta på nästa inlägg dåå^^

Puss o kram!

2010-12-14 @ 20:39:39

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback