Hej!

Vi ska se om det funkar med tidsinställda inlägg, så du får nått att läsa/se på M ; )

får slänga in lite bilder, måste verkligen sova sen :)

Min finfina Nordsvensk i slutet av maj, ser lite trött ut?
hade inte haft honom mer än knappt 1½ månad. hjärtat mitt, tänk att du skulle bli
så speciell för mig.



Min leelle sötfis, han är finast, fulast men på bästa sätt, han är mitt hjärtegull . älskar honom fruktansvärt. saknar att inte ha honom snarkande bredvid mig. ingen värmer mig som han.



Vackraste, klokaste, snällaste häst som finns på denna jord. han har gett mig så otroligt mycket!
vi har hängt ihop i snart 5½ år, fatta, 5½ hela år. och jag älskar honom mer och mer. min älskade Fingal Zonett som blir 19 år i juli, som för mig är helt ofattbart. han va ju bara 13 när ja köpte honom? 19 år.. och han blir bara klokare och klokare. jag skulle kunna skriva en bok om Figge hur han har gjort inpträntningar  och ändrat folks åsikter. hur han ändrade mitt liv. hur mycket jag lärt honom, hur mycket han lärt mig , hur mycket vi lärt varandra och tillsammans. vi har mycket träning kvar, men det är inte och har aldrig varit något måste för mig, jag har bara velat ha kul ihop med min häst som jag också verkligen har haft. vi har tränat dressyr, hoppning, western och bara njutit! han är en riktig kämpe! älskar att arbeta och vill göra mig till lags! vem kunde tro att du skulle bli den du blev när du vann V75 mästaren 1999 med Robert Bergh i sulkyn? eller alla andra segrar och placeringar i travet.
Jag älskar dig.

Jag älskar alla mina 3 pojkar lika mycket, men jag och Figge har en historia ihop som jagäven hoppas att få med mina andra djur. jag vill inte att ni tror jag favoriserar någon . för det gör jag inte. Det är bara det att om Figge kan ja berätta mer hur jag känner, och vad vi upplevt.

Jag älskar er, ni är mina bästa vänner och jag vill alltid ha er vid min sida.

Over and Out.


Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Isabelle Stolt

hehe tack:P Jag tycker den är jätte tråkigt gjorden den jätte snabbt bara för att ha något:P Ja det ska vi nog kunna ordna bara du säger hur du vill att den ska va och har lite bilder. Kan nog knåpa i hop en under jul lovet:)

2010-12-14 @ 22:09:17
Bloggadress: http://towardslife.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Anonym

Jätte fina bilder/text! :') <3



Kram Mailn.

2010-12-15 @ 10:37:36

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback