weeeeell papper

japp, tävling blir! eller ptja, träning . iom att jag antagligen inte lägger 250kr i medlems avg när det är 4 månader kvar på året så blir ja utan tävlan. men det är ju mest träning och tävling mot mig själv. får jag godkända procent kan ja köpa en clearround rosett och det får jag väll göra då:) om figge nu håller sig lugn och fin :)
nu har ja städat och tvättat forden så förhoppninhgsvis får ja lite bensin till min bil sen och låna forden på lördag ;)
får ta med mig transporten hem idag också så ja får den tvättad!

ska prata med Eva också om TR och va ja ska läsa på så ja kan fixa grönt kort idag!!

Over and Out.


Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Linnéa

Go Sandra och Figge! Du måste lämna lägesrapport på lördag. =)

2009-09-15 @ 13:04:31
Kommentaren är postad av: Sandra Plate

det gör jag !

är ju bara träning, tävling mot mig sj, men lika kul ska det bli för det !

2009-09-15 @ 13:21:26
Bloggadress: http://sandraaplate.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback