underbara tokhäst :)

japp, hade med Figge på lektion förut och vi skulle ju som sagt hoppa :)
Figge va taggad ;) hade god fart och allt, sen blev det lite fel med avstånd så han stannade upp lite och tog VÄRLDENS språng från typ stillastående. haha. och det blev typ så varje gång, haha. men det va faktiskt inte figges fel utan helt och hållet mitt! men när han gjorde dom där grodhoppen va ja snabbt fram med händerna för att inte störa honom imunnen, och det fick jag faktiskt beröm för av Eva !! lycka! hahah.
Hon sa det att han hade bra framåtbjudning (och tror tillochmed hon sa att han hoppade bra (!)) men att jag va lite tillbaka och skulle greja för mkt. Men det va ju mest förmin skull ja hade med honom! och jag fick liite blodad tand. vi skulle även hopppa nästa lektion så ska ha med honom då också tänkte jag :) och träna hemma någon dag. fan måste använda hoppsadeln mer alltså, haha. trodde jag skulle hoppa av och ta av sadeln och hoppa barbacka. fyyyfan va mina underskänklar blir rörliga. haha. men ska ha ridstövlarna nästa gång :) viskulle va inne då också.. typiskt. figge går bättre utomhus med lite mer plats. men han behöver träna! vi ska ju va med och hoppa 60cm på tävling också ju ;);) hahah.
aja. det kanske blir hoppryttare av mig med ?
imon ska ja ta med mig palomo och Leila och gå ut och gå lååångt. springa lite kanske också ?
på Pers väg naturligtvis :D

nej nu blev det mkt häst. sorry mina hästälskade läsare :D

(undrar om Pernilla kommer hem nästa helg? då ska hon få vara hästskötare igen . haha. hon är bäst )

tänkte hoppa lite hemma om någon dag också och ta lite kort :) börjar bli dåligt med det!

sooo long :D

Over and Out.


Kommentarer!
Kommentaren är postad av: evelinah

ja, visst e hon gosig.. jag får nog ta & bli fotograf ;-) hihi. e jag bjuden till marknaden?! åh, tack.. hehe ;-) kraaamas

2009-10-04 @ 20:32:48
Bloggadress: http://eveheda.blogg.se/
Kommentaren är postad av: evelinah

tack, söto :-) har ju lånat pappas systemkamera, därför det blir så fina kort.. lite skillnad än mot en vanlig digital :-)



kul med partyy ;-) vad blir det för folk då? när var det du skulle bli faster? rätt snart va? hihi. puss

2009-10-05 @ 13:41:16
Bloggadress: http://eveheda.blogg.se/
Kommentaren är postad av: evelinah

det var ett trevligt gäng.. får se om jag joinar :-) gör fröken idag då, jobbar? pyss*

2009-10-07 @ 13:46:32
Bloggadress: http://eveheda.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Cissi

haha, jag tror dig. han snarkar väl t.o.m i vaket tillstånd. :P

hm, mja det låter ju vettigt. jag kanske inte är så seg ändå, det är nog alla andra som går överdrivet fort. :P

2009-10-09 @ 08:32:25
Bloggadress: http://ceciliakaye.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback