ny vecka :D

orkar inte dra något meegalångt inlägg men helgen var mkt bra och hästen mår prima!
ska åka till jobbet nu och skriva in freetimen så kanske ja kunde få jobba lite :) vore himlans bra!
sen hem till katterna och ge dom mat och efter det blir det väll stallet skulle ja tro. tänkte ta med mig figge in till ridningen idag igen, hörde talas om att det kunde bli hoppning och jag funderade ju att vara med på klubbhoppningen nästa helg, så det vore ju en finfin idé att komma in och hoppa lite. det är det som är så bra med min grupp med barnen att dm hoppar på min nivå ;D haha. fast det är allt max också . :P
ska hinna rida Shibba innan det också, så tänkte maria skulle med och ta kort. om hon inte ligger och sover som vanligt nu på möran..
höh..

Helena; tack för i lördags, du betyder! Finaste Helena <3 önskar dig all lycka i hela världen!!

Over and Out.


Kommentarer!

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback