määtt

har nyss ätit med mamma och pappa. jag gjorde potatis och dillsås till fiskburgarna ja köpte igår. blev jättegott ! potatisen va väll sådär. men 21203058ggr bättre än pizza iaf. hah. fy fan va trött man är på den skiten.
men nu är man iaf mätt och glad :)

idag sov jag ut! vaknade klockan 9 och va relativt pigg , men utvilad iallafall!

la i en tvätt i tvättmaskinen och tog upp all torr tvätt som jag inte orkat dra upp:P också hängde jag upp tvätten som va klar i tvättmaskinen på tork. får se till att pappa får ordning på torktummlaren så att man iaf kan få tvätten halvtorr innan man hänger upp den, tar ju typ 1000 år att få tvätten torr nere i källaren.

ska iväg till figge snart tänkte jag så att det blir gjort, efter det ska jag och pappa hem och måla taket, eller ptja det får pappa göra så ska ja ta och städa :) dammsuga och så ! någon timme efter det så att det hinner torka någorlunda så vi kan slipa och spackla väggarna hemma :) så förhoppningsvis kommer jag att måla väggarna imon! (ääääntligen).
och ikväll är det även idååål huuur bra som helst :)
får försöka få hem bredband och tv snart så ja kan kolla på det hemma :P

Ska även ta över Palomo är det bestämt nu, mamma frågade mig igår för att Stefan vill inte ha kvar honom längre. den hunden kräver ju aktivering så att säga så jag säger inget om det, dom ska ju ha unge i slutet av december också så. Men då blir det så att Palomo blir min. älskar ju den hunden och vill inte att han hamnar någon annanstans. Men har sagt det att först och främst ska det bli klart hemma innan jag tar hem honom..

nu får ag ta och sluta :)

Over and Out.



<3


Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Silje

Vilken gullig hund! Gillar hans profil :P Ja min är en amstaff (dock pytte lite rottweiler i). Tack ^^

2009-10-08 @ 21:50:46
Bloggadress: http://lifeofcs.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback