lägesändring

så fort en annan öppnar käften och inte tycker att man blivit behandlad ok när man ställt upp, ställt upp, lyssnar, förstår, tar till sig vänners bekymmer och sorger, spenderar pengar som jag inte har egentligen för att visa hur mycket jag älskar en person. ja då. då är jag inte värd en spänn eller tiden längre.

och vet ni vad? Det gör förbannat ont.
och jag tänker inte säga förlåt, för det är inte min sak.
tänker inte va ett jävla objekt längre som folk behandlar hur man vill..

Figge <3

Over and Out.


Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Anonym

Nämen :-/

Vad tråkigt det lät i din blogg...

Sådana människor är inte värda att lägga ner tid på..

Man får rensa ut ibland...Sortera vilka som ska få vara kvar och inte.

Snart börjar jag jobba på 50:s (bar) och då är du välkommen på kaffe=)

Ha en bra vecka nu! Klem lem

2009-09-12 @ 21:13:31
Kommentaren är postad av: sandra plate

vem är den mystiske snälla människan ? :)

2009-09-12 @ 21:49:11
Kommentaren är postad av: Marie

MEH!

Jag skrev ju mitt namn !!!Haha!Det blev borta...

2009-09-16 @ 16:56:59
Kommentaren är postad av: evelinah

<3

2009-09-22 @ 14:19:01
Bloggadress: http://eveheda.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback