haha

nåväl, ja får inte allt serverat på silverfat gold-digger :)

städar bilen för närvarande nere på verkstaden, ska även tvätta den idag tror jag. eller ptja som det ser ut nu så hinner jag nog inte det. får ta det imon :)

Varit på ridskolan idag och hjälpt till på reg. ponnydressyren.
sugen man blir, här ska ut och tävlas!
Tanken är faktiskt att jag ska göra detredan till lördag :)
det är bara klubb, men han behöver komma igång och komma ut lite smått iår bara så får vi se om inte herrn föreslår något annat att tävla lokalt/ ev. regionalt nästa år!
och sen får det nog  vara bra för farbrorn, blir nog pension för honom 2011. men vem vet ?

i november börjar jag jobba är tänkt också, nere hos pappa på verkstaden . halvtid till o börja med :) ska hahand om lagret och köra bilar oså. helt ok med mig!
fan det kryper i benen, vet inte va ja ska göra om dagarna...

ska bara måla färdigt taket så kan vi slipa färdigt väggarna och sen måla :) whiee.

nu ska ja bli klar så ja kan åka ut och kolla till Figge flugg :)
<3

So long fuckers

Over and Out.

Kommentarer!

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback