Saknar.

Fan.

Saknar Drama hur mycket som helst. börjar fatta nu. såg på kort häromdagen när hon hade sovit hos mig, fan va fin hon va. Jag lider med alla i familjen. Min stackars älskade Mamma*. Drama var verkligen hennes ögonsten.
varför ska livet vara så jävla orättvist för ?
Och inte vet vi hur länge vi har kvar Bonnie heller Hon är nu 16 år och 2 månader.
Vi försöker verkligen tänka på alla bra stunder vi fick med Drama och som vi haft med Bonnie. Tänk er, 16 jävla år. Jag har haft Bonnie i livet längre än mina småsyskon. Emma är ett år yngre än Bonnie...

Det är redan tomt. vill inte att det blir mer ..






Vackra Finaste Drama... ♥



Over and Out.

Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Silje

Usch vad sorgligt. Fin hund var det i alla fall. Tycker den rasen är super gullig! Hoppas det går bra med din mamma/er.

(Tack för din kommentar, han är ju min lilla ögonsten :))

2009-10-13 @ 11:03:49
Bloggadress: http://lifeofcs.blogg.se/
Kommentaren är postad av: evelinah

hehe, så du ska supa ner mej har du tänkt, fniss. vad blir det för folk nu då? :-)



oj, visste inte att du förlorat en hund till nyss :/ e så ledsen för din skull.. puss & varma kramar

2009-10-16 @ 13:06:08
Bloggadress: http://eveheda.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback