världens finaste

Ni är verkligen världens bästa och finaste människor! Ni som lyser upp min vardag, älskar er!
<3

Jag har verkligen haft en super helg,TACK
i fredags skulle ja , Linda och Jonas ut en sväng. Linda ringde och frågade om vi inte kunde  åka till säffle, ohjodå. Det kunde vi allt tyckte sandra :-)
Som tur va hade jag inte börjat dricka då, så jag körde Jontis bil, va väll lite sisådär, brukar inte va nervös över att köra andras bilar men ;)
Det gick ju bra såklart men iaf ;D få som tycker om sin bil som jonas :P
Sen kom vi till Johan och där va han och hans kompisar, sen kom sara så småningom och sen även helena och björn senare på kvällskvisten :)
lite senare på kvällen blev det även lite sjungande iom att johans kompisar va hejare på gittarr (inte riktigt som för några år sen när miklo skulle spela, hahaha) det va mys!
Efter det blev det ivart fall harrys :)
mkt trevligt! blev bjuden på en öl och sådär mkt bättre kan det inte bli ;D
Sen åkte jag mitt fan hem till åmål, varför får ni inte fråga mig... ^.^
sen på lördagen skulle det va inflyttningsfest i karlstad men jag hoppade den. roligare när man har pengar osv :)
sen skulle ju postmänniskorna komma på söndagen också :):)

men iaf, TACK mina fina för att jag har turen för att få ha er som mina vänner. och tack för världens finaste fredag :)


puss*


Over and Out.
(Bilder kommer)


Kommentarer!
Kommentaren är postad av: .helena.

ååh, sötnöt!

tack finaste du för en jättetrevlig fredag! =)

massa kraaaaamar*

2009-05-12 @ 12:25:15
Bloggadress: http://hellheda.blogg.se/
Kommentaren är postad av: .helena.

ååh, sötnöt!

tack finaste du för en jättetrevlig fredag! =)

massa kraaaaamar*

2009-05-12 @ 12:25:40
Bloggadress: http://hellheda.blogg.se/
Kommentaren är postad av: alex

glöm inte kolla in sthockholms enda rookie blogg på sthlmsrookie.blogg.se

2009-05-14 @ 16:31:11
Bloggadress: http://sthlmsrookie.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback