Nu sitter man här igen..

japp :-)
har nyss varit i skolan. är som vanligt  , väldigt mkt att göra till ingeting typ. hahah. fattar inte sj va ja menade men så äre med det. Sitter hemma och försöker gruppera in ungdomarna i WWR på hotmailen så det blir lättare för mig att göra utskick (: tänkte försöka komma igång med det där nu.. som om jagi nte har 24098349523 andra saker att göra/hinna med innan skolan slutar. men så äre. man får ta lite itaget och bita sig i läppen och sparka igång sig själv.. jag måste få göra saker som jag tycker är kul också för att få någon energi till alla måsten.
Tack Figge för att du ser till att jag lever <3

Jag och Lisbeth körde ett pass i paddocken med våra hästar efter att jag varit på kalas hemma för mina bröder stefan som fyllt 23 och Rasmus som fyllt 7 :-)
Jävlar va tiden går. tänk att min lille Rasmus är 7 år! och att stefan börjar bli gammal gubbe :P
iaf, Figge skötte sig super! kan nog bli bra det här ;-)¨synd att han itne är någon ungdom längre och jag tagit tag i träningen tidigare. men jag tänker ha kul iaf så länge jag bara kan med honom :)

Sen ska ha bara få gå och skrota och leva pensionärens glada dagar :) nästan iaf, han vill nog aldrig stå och skrota bara ;) så han får bli promenadhäst sen:-)

försöker få tag i min kusin rebecca också. Tänkte vi skulle ta en varsin hund och gå ut till stallet idag :-)

Vill att Rebecca tar och hoppar sin häst idag :-)

och Figge tror jag att jag ska låta stå, eller om jag ska ta och longera honom en liten stund!

Han gick ju rätt hårt igår :P


Och imon förhoppningsvis blir det ånimskog och kolla på Hydriot och stona som väntar föl :)

Börjar bli riktigt fölsjuk nu ;)


Nu får jag fortsätta mitt arbete :)

Slänger in 2 bilder jag fått på Hydriot!









Just det! kolla in http://bloggtipsaren.blogg.se/ , En blogg med en massa tips om andra bloggar! Perfekt om man vill ha fler läsare :)

Over and Out.


Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Bloggtipsaren - tipsar om bloggar

du är tipsad! =)

2009-05-07 @ 09:07:38
Bloggadress: http://bloggtipsaren.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Linda

Vilka fina bilder på hästen : )

2009-05-07 @ 09:24:27
Bloggadress: http://sannythecat.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Lisa

vilken fin häst...

2009-05-07 @ 11:36:00
Bloggadress: http://carl-astrid.blogspot.com
Kommentaren är postad av: Gynning

Fin häst!!

2009-05-11 @ 15:04:15
Bloggadress: http://frokengynning.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback