kort : ) Hästar , hästar , hästar

   Här kommer lite bilder sen i lördags, hade med mig lillebror och han fick vara fotograf :)
hade en mega trevlig valbort och kort kommer därifrån! :) mina fina Travare. (Har hört på många håll genom mina år som ridtravarägare att man inte kan få travare att bli fina ridhästar, men jag vet inte om jag har lyssnat så mkt på dom ;) )



Först red jag figge, bara ett kort här :P
Och korten nedanför är på Magge och mig :)









Over and Out.

Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Emely

Haha, tar man den ist för mobilen, då gillar man Twilight ;) Ja man känner sig verkligen som en liten 13åring med en tonårs-crush. För jäkla bra film :) Min valborg var mycket trevlig! Hoppas din var det med och att helgen varit bra :)

2009-05-04 @ 14:24:58
Bloggadress: http://emelyyh.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Bloggtipsaren - tipsar om bloggar

Sugen på nya favoritbloggar? På min sida tipsar jag om läsvärda bloggar!



Vill du bli tipsad? Säg till! Ingen blogg är för dålig för att bli tipsad!

2009-05-04 @ 14:32:35
Bloggadress: http://bloggtipsaren.blogg.se/
Kommentaren är postad av: MustaVeri

Bra att du inte har lyssnat på dom, ridtravare är suveräna och går att få hur fina som helst! Deras vilja till att lära sig gör dom dessutom användbara i många grenar, älska travare :)

2009-05-08 @ 20:37:58
Bloggadress: http://mentalabuse.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback